Знижка - 10% на весь медичний одяг по промокоду HALAT5
Як правильно укласти договір із сімейним лікарем!
Яка процедура укладення договору із сімейним лікарем, які для цього потрібні документи, який порядок оформлення медичної декларації?
Ці правила прописані в документі “Порядок вибору лікаря, що надає первинну медичну допомогу”, який набуде чинності в найближчу годину після погодження в центральних органах виконавчої влади. Про це повідомляє прес-служба Міністерства здравоохранения, передає sutura.org.ua
Медична реформа в Україні поетапно впроваджується, набирає сили і ось уже скоро стартує. Починаючи з квітня 2018 року, в країні пройде національна кампанія, згідно з якою українцям належить обрати собі сімейного лікаря, терапевта, педіатра чи інших фахівців для медичного обслуговування.
Що потрібно знати про медичну декларацію
Медична декларація – це документ, який свідчить про бажання людини отримувати медичне обслуговування у якогось певного обраного ним лікаря і дає зрозуміти державі, до якої медустанови слід перераховувати гроші за його лікування.
Людина має право будь-якої миті змінити своє рішення та укласти договір з іншим лікарем за своїм бажанням. У цьому випадку його попередня декларація на медобслуговування автоматично анулюється, а всі зміни фіксуються в єдиній електронній системі.
Для укладення договору на медобслуговування необхідно, щоб обраний медичний заклад входив до електронної системи здравоохранения “Електронне здоров’я”. Перевірити цю інформацію можна у регістрі на сайті.
Пацієнт не обмежений у своєму виборі лікаря пропискою або місцем проживання і може укладати договір за своїм бажанням.
Лікар може не укладати договір з пацієнтом, якщо у нього вже є максимально рекомендоване кількість пацієнтів, яке у різних лікарнях та поліклініках становить від 900 до 2000 чоловік.
Якщо людина вчасно не оформить договір із сімейним лікарем, то, починаючи з 2020 року, він ризикує у найвідповідальніший момент опинитися без екстреної медичної допомоги.
Як укласти договір із сімейним лікарем:
Виберіть сімейного лікаря, терапевта або педіатра, у якого ви бажаєте отримувати медичне обслуговування.
Упевніться, що медзаклад, де працює обраний вами лікар, входитиме до електронної системи охорони здоров’я “Електронне здоров’я”.
Візьміть з собою паспорт, податковий номер, свідоцтво про народження дитини (якщо вам потрібно оформити договір на дитину), а також свій мобільний телефон.
Уповноважена особа медустанови (реєстратор, медсестра, лікар чи інша особа) внесе ваші дані та контактний телефон до системи “Електронне здоров’я”.
Перевірте правильність усіх зазначених даних.
Після цієї перевірки уповноважена особа медустанови має роздрукувати декларацію у двох примірниках, які надасть вам на підпис. Один приклад залишиться в медустанові, інший – у вас.
Уповноважена особа медустанови накладає електронний цифровий підпис на декларацію та направляє її до системи “Електронне здоров’я”.
Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я. Всі матеріали розміщенні на сайті, виключно, для ознайомлення!