Зображення продуктів із підвищеним вмістом цукру, жирів та солі почали демонтувати у лондонському метро, ​​автобусах, трамваях та на остановках, інформує sutura.org.ua

Влада Лондона розраховує, що такий крок допоможе знизити кількість дітей з ожирінням, відмовитися людям від фастфуду і зробити вибір на користь продуктів, багатих на клітковину, витамини та інші корисні речовини.

За словами мера Лондона Садка Хана, проблема дитячого ожиріння – одна з найважливіших, і щоб її вирішити, необхідно вживати серйозних заходів – і приймати їх прямо зараз. Він вважає, що реклама сильно впливає на вибір людини, неважливо, чи усвідомлює вона це чи ні. Садок Хан сподівається, що таке обмеження на рекламу фастфуду покращить якість життя лондонців.

Цю ситуацію прокоментував і відомий шеф-повар Джеймі Олівер: «Це класний крок зі сторони мера та транспортної компанії Лондона. Вони вже мають підтримку з боку великої кількості городян, які голосно і чітко сказали, що хочуть побачити у транспорті рекламу корисної та здорової їжі». За деякими даними, заборону підтримали 82% лондонців.

При цьому мережі швидкого харчування як і раніше зможуть рекламувати свої здорові продукти, наприклад, несолоні орехи, сухофрукти, напої без цукру. Але просувати свій бренд або зображати логотип їм буде заборонено, аби не вводити в оману споживачів.

У той же час усі банери з рекламою фастфуду прибрати не вийде – деякі рекламні агенції сплатили оренду білбордів на тривалий термін. Транспортне управління Лондона вже шукає вирішення цієї проблеми.

Минулого року з’ясувалося, що 37% дітей 10 і 11 років, які мешкають у Лондоні, мають лишній вагу та ожиріння.